viernes, 10 de marzo de 2017

Divendres 10 Març

Avui hem començat la sessió amb la posada en comú dels nostres Padlets, però exclusivament d´alguns com per exemple Pedro Pastor, o altres com Malala considerada com el Premi Nobel de la Pau.

Seguidament, hem de fer una tasca que s´anomena "Creació d´una webquest" per grups de 4 o 5 persones. Hem de fer-la motivadora i innovadora amb algun tema d´actualitat i assignar rols a cadascun dels "nostres alumnes", un pot ser periodista, altres el que fa el guió, etc... amb uns determinats objectius i quines activitats s´han de realitzar. A més a més, s´han d´incloure alguns aspectes com són el procés, la temporalització, seqüència, recursos i pàgines webs a consultar, referències als crèdits (adreces, imatges...).
Finalment, hem d´incloure una avaluació mitjançant una rúbrica per poder avaluar d´una manera o d´altra a l´alumne. I també hem de fer una conclusió tenint en compte tots els aspectes esmentats previament.

El tema que tractem a la webquest ha de ser transversal com per exemple (contaminació, hàbits saludables, valors etc...).

Posteriorment hem anat a Google Drive (Google Sites) on hem creat una mena de presentació al voltant del tema a tractar a la webquest (racisme). A més, hem après a fer una rúbrica mitjançant un programa (Rubistar) per poder avaluar als companys de manera equitativa segons la temàtica a emprar. A més, podem descarregar-ho en diversos formats com PDF, Excel etc... És una gran aplicació per poder dur-la a terme en les nostre futures aules.
Algunes de les aplicacions que hem d´emprar per a fer la webqüest són:

  • webquestcat.net
  • rubistar (para las rúbricas)





No hay comentarios:

Publicar un comentario